Seguimiento Escolar voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

School Monitoring Applicatie Overzicht

Seguimiento Escolar is een Android-applicatie ontwikkeld door Ambikon SA de CV, gratis beschikbaar in de categorie Onderwijs & Naslagwerk. Het dient als een schoolmonitoringstool die speciaal is ontworpen voor middelbare scholen, met een naadloze verbinding met het webplatform van de school.

Met Seguimiento Escolar kunnen gebruikers actuele informatie over hun campus, evenementen en educatieve aanbiedingen raadplegen. Directe meldingen houden gebruikers op de hoogte van eventuele nieuwe updates die worden gedeeld op het campusplatform. De app maakt inloggen mogelijk voor studenten, professoren en beheerders, met toegang tot gepersonaliseerde accountinformatie en realtime meldingen vanaf het campusplatform.

Belangrijke functies zijn algemene instellingsinformatie, educatieve aanbiedingen, toegang tot het online platform, updates over campusnieuws en -evenementen, applicatie-instellingen en tutorials. Voor studenten en ouders biedt de app functies zoals studentenprofielen, persoonlijke berichten, rapporten, rechtvaardigingen, vertrekpassen en toegangscontrole tot de campus. Beheerders en docenten kunnen profiteren van gebruikersprofielen, gepersonaliseerde berichten en nieuws en aankondigingen van de afdeling.

Gebruikers kunnen zich ook online registreren en alle beschikbare modules op het platform rechtstreeks via de applicatie openen.

Programma is beschikbaar in andere talen

Seguimiento Escolar voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 2.2

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Seguimiento Escolar

Heeft u geprobeerd Seguimiento Escolar? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.